Spotify geeft gratis gebruikers verbeterde afspeellijsten

Zelf leggen we maandelijks enkele euro’s op tafel om gebruik te kunnen maken van de streamingdienst Spotify. Vooral de advertenties zijn voor ons een goede reden om over te schakelen. Muziekliefhebbers die kosteloos van de dienst gebruik maken, hebben vanaf nu weer een extra reden om dat te blijven doen. Ze kunnen nu zelf de afspeelvolgorde van de nummers in hun playlist kiezen.

Spotify telt zo’n 157 miljoen gebruikers, waarvan er 70 miljoen betalen voor een abonnement. Wie ervoor betaalt is niet alleen verlost van de reclameboodschappen, maar ook tal van andere restricties verdwijnen.

Recent articles

Hoogdagen

In het nieuwe jaar moet ik misschien eerst starten met een update. Ik ben ondertussen een jaartje ouder geworden. Vanaf nu is het: "Aangenaam,...

‘Als je van spelen leren kan’ van Nele Flamang (boekrecensie)

Door de drukte van het leven zien we wat ons het meest dierbaar is over het hoofd: onze kinderen. In haar nieuwe boek Als...

Compaan legt brug tussen generaties: ‘Kijk! Moemoe wil videobellen’

Onze (over)grootmoeder is net zoals haar leeftijdsgenoten: ze zit vaak eenzaam in haar kamer, leest de Dag Allemaal,...

Vier vreemde sporten die je tijdens de zomerdagen kan doen

Nu het zonnetje weer schijnt, stromen de terrassen vol, worden de barbecues aangestoken en zoekt men massaal de parken en stranden op. Heerlijk die...

Vijf tips die je helpen in beweging te blijven

We worden er zo vaak op gehamerd om in beweging te blijven, omdat het gezond is voor lichaam en geest. Toch is het soms...

Mealhero en De Vegetarische Slager bundelen de krachten

Weet je nog toen we vorig jaar lyrisch waren over Mealhero? Het bedrijf laat je in enkele minuten een heerlijk gezonde maaltijd op tafel...
Pieter Kesselaers
Pieter Kesselaers
Pieter richtte in 2016 Men's Room op, hetzelfde jaar waarin hij werk maakte van zijn zoontje Nibe. Houdt zich verder bezig met gamen, lezen en als er nog tijd overschiet: een loopje in het park.

Leave a Reply