The Chainsmokers nieuwe ambassadeurs van Tommy Hilfiger

Het muzikale duo The Chainsmokers zijn het gezicht van de nieuwe collectie van de mannenlijn van Tommy Hilfiger. Alex Pall en Drew Taggart zullen het merk een jeugdige twist geven.

Sinds 2012 hebben The Chainsmokers meer dan tien miljoen singles verkocht. Ze zijn daarnaast de derde vaak online bekeken artiesten ter wereld. In 2017 sleepten ze de Grammy voor Best Dance Recording in de wacht. ‘De twee jongens zijn het centrum van de moderne popcultuur en iedereen kan zich vinden in hun muziek’, vertelt Daniel Grieder, de CEO van Tommy Hilfiger Global. ‘Onze samenwerking met The Chainsmokers is een reflectie van onze strategie. We willen de nieuwe generatie klanten laten kennismaken met onze mannelijk imago. Boeiende collecties en een doorgedreven winkelervaring gaan voorop.’ Hilfiger was een van de eerste modeontwerpers die samenwerkte met bekende artiesten. Britney Spears, Lenny Kravitz en Aaliyah werden eerder al aan het merk gelinkt.

Ook The Chainsmokers zelf kunnen zich helemaal vinden in de samenwerking. ‘Net zoals Tommy Hilfiger, vinden we het fijn tegen de stroom in te zwemmen. Tommy plaveide de weg tussen mode en muziek en we kijken er naar uit om samen te werken met een merk dat overeenstemt met onze artistieke aanpak.

Nieuwe collectie

De nieuwe herfstcollectie van Tommy is een ode aan de jaren negentig, met een vette knipoog naar de periode die bekend stond om zijn rebelse attitude.

 

Recent articles

Pro Cycling Manager 2021 (pc) en Le Tour de France 2021 (PS4) review – Pogacar het vuur aan de schenen

Op moment van schrijven rijdt toptalent Pogacar het peloton aan flarden en is diezelfde Sloveen al na drie etappes de gedoodverfde kandidaat zichzelf op...

NieR Replicant review – op zijn eigen manieR

De originele NieR scheerde geen hoge toppen, maar na een succesvolle opvolger (NieR Automata) waren we best benieuwd om de vernieuwde versie van het...

Outriders review – shooter uit Hollywood

De aarde is naar de bom, de mensheid heeft de planeet helemaal uitgeput en gaat elders op zoek naar grondstoffen. Twee schepen worden de...

It Takes Two – Ongeziene multiplayerervaring

Games die je samen op de bank speelt, met een bak bier tussen de benen en grote bak popcorn op de salontafel genieten onze...

Trolls: Wereldtour review – Van geen kleintje vervaard + wedstrijd

De originele Trolls, de kleurrijke popjes met hoge kuiven, dateert uit 2016 en werd verrassend genoeg een muzikaal hoogstaande film. Het vervolg is nu...

Hoogdagen

In het nieuwe jaar moet ik misschien eerst starten met een update. Ik ben ondertussen een jaartje ouder geworden. Vanaf nu is het: "Aangenaam,...
Pieter Kesselaers
Pieter Kesselaers
Pieter richtte in 2016 Men's Room op, hetzelfde jaar waarin hij werk maakte van zijn zoontje Nibe. Houdt zich verder bezig met gamen, lezen en als er nog tijd overschiet: een loopje in het park.

Leave a Reply