Knoop dit in je oren: de Beoplay E8 van Bang & Olufsen blinkt uit op alle vlakken

De derde generatie van de Beoplay E8 draadloze in-ears doet het nog beter dan zijn bekroonde voorganger. De oortelefoons van Bang & Olufsen zijn compacter en krachtiger en is op vele vlakken verbetered. Als je één ding in je oor mag steken, laat het dan dit zijn.

Kleiner en lichter

17 procent kleiner, een gewicht van slechts 5,8 gram per stuk en een formaat dat in alle oren past, daarmee wil Bang & Olufsen nog beter doen dan het product dat geprezen werd vanwege het strakke ontwerp en kraakheldere geluid in zijn categorie. Voeg daar een batterijduur van 35 uur en een afspeeltijd van zeven uur bij, en je weet dat je goud in handen, euh, oren hebt. Ook het technische luik werd onder handen gepakt. Bang & Olufsen heeft het aantal microfoons uitgebreid van twee naar vier, waardoor spraak naadloos wordt doorgegeven en omgevingsgeluid wordt onderdrukt.

Met de derde-generatie Beoplay E8 hebben we ’s werelds beste true wireless oortelefoons nog beter gemaakt. Bang & Olufsen blijft de grenzen op het gebied van performance, vakmanschap en design verleggen; deze obsessie heeft ons ertoe gebracht de volgende generatie van de Beoplay E8 te produceren. Hiermee bieden we onze klanten een nog krachtigere true wireless-ervaring en beter geluid in een compact design,” zegt Christoffer Østergaard Poulsen, Vice President Product Management bij Bang & Olufsen.

De Beoplay E8 3e generatie (aanbevolen verkoopprijs 350 euro) wordt geleverd met een elegante lederen draadloze laadhoes, vijf oortips en een USB-C laadkabel. Er is ook een Bang & Olufsen Qi-gecertificeerd draadloos laadstation (aanbevolen verkooprijs 125 euro) verkrijgbaar.

De oordopjes worden in het zwart uitgebracht en zijn vanaf 15 januari 2020 (China) en 14 februari 2020 (rest van de wereld) verkrijgbaar bij Bang & Olufsen winkels, Bang & Olufsen accounts en via www.bang-olufsen.com. Het draadloze laadstation ligt nu al in de winkel.

Recent articles

MAMoiselle: 21 wensen voor een fantastisch 2021

2020 is voorbij. Tijd voor een nieuw begin en een frisse start. En ik weet het wel, het zou naïef zijn om te denken...

Mealhero en De Vegetarische Slager bundelen de krachten

Weet je nog toen we vorig jaar lyrisch waren over Mealhero? Het bedrijf laat je in enkele minuten een heerlijk gezonde maaltijd op tafel...

Mortal Kombat 11 Ultimate (PS4) review – Nog meer vechtplezier

Door de arcadehallen op de kermis hebben we ontdekt hoe leuk het is om iemand virtueel op het gezicht te slaan. Mortal Kombat 11...

Slide Stars (PS4) review – Temple Run met influencers en bananen

De term influencers zal je ongetwijfeld afgelopen jaren je om de oren geslagen zijn. Bij ieder nieuw social media platform ontstaan er nieuwe soorten...

Dragon Quest XI S – Echoes of an Elusive Age review – Meer dan een echo

Liefhebbers hoeven we niet meer over de streep te trekken, die hebben mogelijks de eerder verschenen Switch-versie al gespeeld. Voor nieuwkomers is Dragon Quest...

De kunst van het niks doen

We zijn dan toch eindelijk van 2020 vanaf geraakt. Het is voorbij, het zit erop, 't is gedaan. Dag en bedankt. Bedankt voor de...
Pieter Kesselaers
Pieter Kesselaers
Pieter richtte in 2016 Men's Room op, hetzelfde jaar waarin hij werk maakte van zijn zoontje Nibe. Houdt zich verder bezig met gamen, lezen en als er nog tijd overschiet: een loopje in het park.

Leave a Reply