Knoop dit in je oren: de Beoplay E8 van Bang & Olufsen blinkt uit op alle vlakken

De derde generatie van de Beoplay E8 draadloze in-ears doet het nog beter dan zijn bekroonde voorganger. De oortelefoons van Bang & Olufsen zijn compacter en krachtiger en is op vele vlakken verbetered. Als je één ding in je oor mag steken, laat het dan dit zijn.

Kleiner en lichter

17 procent kleiner, een gewicht van slechts 5,8 gram per stuk en een formaat dat in alle oren past, daarmee wil Bang & Olufsen nog beter doen dan het product dat geprezen werd vanwege het strakke ontwerp en kraakheldere geluid in zijn categorie. Voeg daar een batterijduur van 35 uur en een afspeeltijd van zeven uur bij, en je weet dat je goud in handen, euh, oren hebt. Ook het technische luik werd onder handen gepakt. Bang & Olufsen heeft het aantal microfoons uitgebreid van twee naar vier, waardoor spraak naadloos wordt doorgegeven en omgevingsgeluid wordt onderdrukt.

Met de derde-generatie Beoplay E8 hebben we ’s werelds beste true wireless oortelefoons nog beter gemaakt. Bang & Olufsen blijft de grenzen op het gebied van performance, vakmanschap en design verleggen; deze obsessie heeft ons ertoe gebracht de volgende generatie van de Beoplay E8 te produceren. Hiermee bieden we onze klanten een nog krachtigere true wireless-ervaring en beter geluid in een compact design,” zegt Christoffer Østergaard Poulsen, Vice President Product Management bij Bang & Olufsen.

De Beoplay E8 3e generatie (aanbevolen verkoopprijs 350 euro) wordt geleverd met een elegante lederen draadloze laadhoes, vijf oortips en een USB-C laadkabel. Er is ook een Bang & Olufsen Qi-gecertificeerd draadloos laadstation (aanbevolen verkooprijs 125 euro) verkrijgbaar.

De oordopjes worden in het zwart uitgebracht en zijn vanaf 15 januari 2020 (China) en 14 februari 2020 (rest van de wereld) verkrijgbaar bij Bang & Olufsen winkels, Bang & Olufsen accounts en via www.bang-olufsen.com. Het draadloze laadstation ligt nu al in de winkel.

Recent articles

‘Videospelletjes zijn al lang niet meer alleen voor nerds’

Het spelen van videospelletjes is over de decennia heen gegroeid van iets dat enkel voor ‘nerds’ bestemd was naar een populaire vrijetijdsbesteding onder kinderen...

Catalaanse tapasbar TÍO serveert pinxtos op Marnixplaats

De meeste mensen kropen in hun schulp tijdens de coronalockdown, maar het team van de nieuwe Catalaanse tapasbar TÍO gebruikte de tijd om te...

Dit hotel in Brussel heeft cinema en karaokebar

Het hippe hotel Qbic in Brussel heeft een primeur te pakken. Als eerste hotel van de hoofdstad kan je er genieten van een heuse...

Pure nostalgie: Samson & Marie binnenkort te zien op Ketnet

Het hing al even hard in de lucht dan de grote rode luchtballon in hun nieuwe nummer: Samson & Marie krijgen eigen afleveringen. Vanaf...

Deliveroo levert voortaan Dunkin’ Donuts aan huis

Vorige week opende Dunkin' Donuts zijn eerste filiaal in België. Het was Antwerpen dat als eerste kon proeven van de Amerikaase hype. Voor wie...

Disintegration (PS4) review – Holle game in mooie verpakking

Take-Two Interactive heeft met dochterbedrijf Private Division de focus om kleinere ontwikkelaars een kans te geven om een AAA-game uit te brengen. V1 Interactive,...
Pieter Kesselaers
Pieter Kesselaers
Pieter richtte in 2016 Men's Room op, hetzelfde jaar waarin hij werk maakte van zijn zoontje Nibe. Houdt zich verder bezig met gamen, lezen en als er nog tijd overschiet: een loopje in het park.

Leave a Reply