Men’s Room was op het launch event van Call of Duty: WWII + fotoverslag

lekkere adresjes

BareFood Giulia: hippe ontmoetingsplaats voor genieters

Lange tafels, kunst en dierenschedels aan de muur en uitzicht over het groene Hasseltse Leopoldplein. BareFood Giulia is een...

MAVEN: high-end vleesrestaurent in Antwerps pakhuis op ‘t Zuid

Het getuigt van een flinke portief lef om in een tijdperk waarin vegetariërs als hip en trendy beschouwd worden,...

‘Viva Sara is koffie en thee met een verhaal’

Je kan een bakje troost drinken en je kan een bakje troost drinken in stijl. Bij Viva Sara in...
Dennis Van der beekhttp://Mensroom.be
Elk topteam heeft minstens één Hollander. Dus ook Men's Room kon niet achterwege blijven. Dennis is door zijn brede interesses een onmisbare schakel in het clubje van behaarde Belgen en welruikende dames.

Afgelopen nacht om twaalf uur is Call of Duty: WWII officieel uitgekomen voor PlayStation 4, Xbox One en PC. Om dat te vieren was er gisteravond een launch event in het National Militair Museum in Soest. Wij van Men’s Room waren erbij.

Nationaal Militair Museum

Het Nationaal Militair Museum in Soest (Nederland) bleek het perfecte strijdtoneel voor een lancering van een Tweede Wereldoorloggame. Toen we verwelkomd werden, werden we eigenlijk linea recta naar het evenement zelf gedirigeerd, maar na een tijdje zagen we diverse mensen toch tussen de tanks, straaljagers, helikopters en andere legervoertuigen rondwandelen, dus zijn wij ook maar even gaan kijken. Het daadwerkelijke programma ging toch nog niet beginnen, dus we hadden even de tijd.

Wat we hebben gezien was erg indrukwekkend. Helaas werden we na een minuut of tien weggestuurd door één van de PR-medewerksters. Ze had het even gedoogd, maar vanuit het personeel van het museum had ze de opdracht gekregen iedereen toch op het event zelf te houden. Jammer, maar ook logisch. Het museum zelf moeten we op een ander tijdstip nogmaals bezoeken. Het lijkt zeker de moeite waard.

Bekende Nederlanders

Het evenement zelf stond in het teken van een squadcompetitie. Hierin namen acht teams van vier bekende Nederlanders het tegen elkaar op in een multiplayer game. Naast een groot aantal bekende vloggers, dj’s en rappers, was er ook een deel van de selectie van Feyenoord aanwezig om de game te proberen.

De competitie werd live uitgezonden en gestreamd via Facebook. Tussendoor werden er interviews gehouden met ontwikkelaars van de game, mensen van het museum en natuurlijk de deelnemers van de competitie. Door de rumoer en de slechte akoestiek konden we helaas niet alles even goed meekrijgen, maar de opzet was zeer geslaagd.

De game

Gelukkig waren het niet enkel de bekende Nederlanders die mochten spelen. Zelf hebben we ook de controller ter hand genomen om het tegen elkaar op te nemen. Hoewel we beiden de laatste jaren Call of Duty bewust hebben overgeslagen, smaakten de eerste potjes toch naar meer.

Het programma duurde ongeveer tot middernacht en op dat moment werd de lancering met veel bombarie gevierd. De bekende Nederlanders ontvingen als eerste een exemplaar van de game en bij de uitgang werd de rest ook verblijd met een downloadcode. Daar gaan wij nu direct mee aan de slag. De volledige review kunnen jullie komende week lezen. Wij kijken in ieder geval terug op een zeer geslaagde avond!

Leave a Reply

duurzaam ondernemen

De Groene Stadshut zet duurzaamheid op eerste plaats

Bij De Groene Stadshut in Antwerpen kan je terecht voor ecologische workshops waarin je leert zeep, shampoobars en notitieboekjes maken. ‘We willen mensen tonen...

Lynk & Co: neem een auto-abonnement en red de aarde

Wat als je een abonnement kon nemen op een eigen auto, dat je van het ene op het andere moment kan opzeggen of terug...

HOST (House Of Sweets & Things) – het adres voor de bewuste fashionista

Je kan er terecht voor een verrassende collectie kleding, accessoires, decoratie, lifestyle items én zelfs een kopje koffie met iets zoets. HOST, of languit...

LIVE-TO-EXPRESS: oorbellen uit de jaren zestig (en later)

Fast fashion staat niet in het woordenboek van het jonge Antwerpse team van LIVE-TO-EXPRESS. LTE biedt vintage oorbellen aan die ze gerecupereerd hebben uit...

Zwitsers bedrijf Weleda maakt al honderd jaar 100% natuurlijke producten

Dit jaar viert het Zwitserse bedrijf Weleda haar honderdste verjaardag. Sinds 1921 maakt het 100% natuurlijke en gecertificeerde verzorgingsproducten en geneesmiddelen. De kans is...

Onze favoriete duurzame adresjes: van papierwaren tot mode

Duurzaam, ecologisch en eerlijk winkelen doe je bij onderstaande adresjes. Hier geldt maar één regel: het moet goed zijn voor mens én natuur. Van...

Redopapers: Tille en Linde ondernemen uit liefde voor papier en design

In 2018 werden Tille Lingier en Linde Luyten van Redopapers door Unizo uitgeroepen tot Starters van het Jaar. Met liefde voor papier, design en...

Zalando verkoopt nu ook tweedehandse mode

In onzekere tijden kiezen mensen steeds vaker voor tweedehands kledij. Zalando, Europa's grootste online platform voor mode en lifestyle, lanceerde deze week een nieuw...

Tiny House van 32m² is meest duurzame verblijf in Antwerpen

Het meest duurzame verblijf van Antwerpen is een 16de-eeuwse arbeiderswoning van 32m². Zelfs de locatie is uniek: het huis staat de Paardekensgang, een pittoreske...

soortgelijke content